Wednesday, December 9, 2009

Kawan Baikku Yang Suka Makan.....

Semalam lebih kurang jam 9 malam, kawan baikku neny telah msg aku.
Aku ingat dia nak terus marah aku, maklumla orang kuat merajuk. Hehe...
Tapi salah aku gak, so aku pun mengalah je la.
Aku sedih bila dia cakap dia xtido sebab nak masak, dasyat betul.
Boleh caya ke ni kawan.... tapi aku sayang persahabatan kami.
Biasala tu gaduh2 sayang katakan.
Ada ke sebagai balasan dia nak aku masak, nak nasi ayam plak tu.
Aku dah dekat 2 tahun xpernah masak. Sejak kawin aku jz makan je, kalu x mak aku masak, mertua aku yang masak.
Hmmm, dulu masa lepas kawin aku pernah gak masak nasi ayam buat pertama kali dalam hidup aku dan mungkin juga jadi yang terakhir.
Kononnya masa tu buat2 pandai, tapi hampeh. Lain yang jadi. Failed teruk tau.
Tapi suami aku makan gak, maklumla baru kawin. Xsedap pun buat sedap je la kan.
Aku malu gila tau masa tu.... tapi biasala aku wak bodoh je.
Ni semalam kawan baik aku nk aku masak plak, alamatnya nasi ayam orang makan jadi nasi ayam yang ayam makan plak la kot.
Neny, jomla aku belanje mu makan kat kedai je, confirm tu nasi ayam yang boleh makan tau.
Janganla dera aku kawan oiii.
Mu xsayang aku ko....
hik hik hik, cedih ni.
Kla, t aku citer g ya lain kali.Bye....


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Lincah.Com - Bugatti Cars